Koh Lanta 1

Krabi szigetén való landulásunk után elkezdtünk transzfert vadászni a reptéren, és hát itt tényleg mindenki hiéna módjára akart minket lehúzni, de mi nem hagytk magunkat. Szóval néhány összetűzés után megállapodtunk egy egészen elfogadható árban, amiben arról volt szó, hogy mini van-nel átkompoztatnak minket lantára. Első körben egy nagyon ratyi busszal elvittek minket egy "garázs kocsmába", ott kellett várnunk kábé negyed órát és tényleg jött a kisbusz, mondjuk a sofőr egy paraszt volt (sajnálom, de tényleg), angolul természetesen nem tudott és összevissza dobálta a nagyméretű, kemény bőröndjeinket, amit nem néztünk jó szemmel. Na de amikor két órát keringtünk Krabiban, hogy felszedjük a még lantára tartó embereket és a reptérre is visszakanyarodtunk, kicsit már elgurult a gyógyszerünk, de nem mondtunk semmit. Mondjuk én nem is voltam beszédes kedvemben, mert a fülgyulladásom kezdett durvulni, ne szépítsük: kurvára fájt, úgy ettem a fájdalomcsillapítót, mint a szőlőcukrot, és bedagadt a fülem melletti rész is. Azért este 6 körül megérkeztünk a Sri Lanta Resortba, ami szintén egy szuper választás volt. A hotelt úgy kell elképzelni, hogy az út két felén terül el, a part felőli oldalon van a recepció, a masszázs és wellness létesítmények, éttermek, bárok és a fehér homokos part, az út másik oldalán a  dombon felfelé haladva terülnek el a "bungalók", ahová golfautóval visznek fel-le, amikor kedved úgy tartja, all day all night.

b16.jpg

b17.jpg

A luxusbungalók már a dzsungelben vannak, majmok és mindenféle állatok, fenn is külön reci, meditáló hely, egészen elképesztő volt.

b15.jpg

Az ágyunkat imádtam, de a hatalmas kád sem fájt, meg kinyúlni benne a hosszú., fárasztó utazás után.

b9_1.jpg

A vacsit a parton költöttük el törökülésben, miközben ezernyi kívánságlámpást eregettek, szerelem volt első látásra a hely.

b10.jpg

Be is vertünk napvégén egy finom Tom Yum levest, majd nyugovóra térünk.

b13.jpg

Az éjszaka borzalmas volt, a fülem állatira fájt, szóval reggel eldöntöttem, ellátogatok egy thai dokihoz, mert ennek már a fele sem tréfa. (igaz, hogy volt nálam egy gógyszertár, de fene se tudja az itteni kórokozókat mi öli legjobban.)Azért reggel lőttünk egy két képet már, péládul a majomról, aki reggel a teraszon figyelt:

m1.jpg

m2.jpg

m3.jpg

b4_3.jpg

b5_4.jpg

b11.jpg

b6_3.jpg

Reggel megreggeliztünk ,majd a hotel recepcióján közöltem, hogy orvosra van szükségem. Mondták, hogy a South Lanta Cliniccel állnak kapcsolatban, máris küldenek értem autót. 10 perc múlva megérkeztek értem egy bazi nagy terepjáróval, a doki asszisztense, meg a sofőr. Kábé tíz perces út után megérkeztünk, nagyon kedvesen fogadtak és legnagyobb örömömre mindenki jól beszélt angolul, amíg felvették az adataiamat az egyik csaj a lázamat, a másik a vérnyomásomat méregette. Közben jött a doki, aki már előkészítette a cuccokat a fülvizsgálathoz. Nagyon kedves, értelmes és empatikus volt, megállapította, hogy külső hallójárat gyulladásom van, kimosták a fülemet és kaptam szó szerint egy zsák gyógyszert. Antibiotikum ( thai augmentin konkrétan) 10 napra, gyulladáscsökkentő, fájdalomcsillapító, fülcsepp. Elégedetten távoztam, bár borsos ára volt a kis medical sztorimnak, lényeg, hogy a biztosító majd rendezi. (Mindig legyen biztosításotok, nekem pl a master cardhoz jár.)

A stresszes doki látogatás után begyógyszerezve a parti punnyadást választottuk.

b18.jpg

b19.jpg

Címkék: ko lanta