Samui 1

Az első reggel Samuin maga volt a tökéletesség, a szoba tájolása miatt nem tűzött be az ablakon a nap, totál kipihenten és nyugodtan ébredtem, ami tényleg megalapozta a napomat. Az egyetlen negatívum az a kurva kakas volt, aki all day all night szexre hívta  a tyúkokat, komolyan, legszívesebben csináltam volna egy pörköltet a golyóiból, anyway. Aztán találkoztunk személyesen is és megúszta :)

k1_1.jpg

A reggelihez sétálva megcsodálhattuk a szállodát nappali megvilágításban és hát nem csalódtunk :) Minden tiszta zöld, buja növényzet, állatkák, medencék, trópusi feeling, imádtuk :)

d1_1.jpg

d2_1.jpg

d3_1.jpg

d4_1.jpg

d5_1.jpg

d6_1.jpg

d7.jpg

Töredelmesen be kell vallanom, az első napunkat Samuin arra szántuk, hogy kipihenjük az ideérkezés fáradalmait, na meg egy kicsit élvezzük a napsütést, ami 50-es naptejjel is olyan színt csinál, amit máshol nem lehet begyűjteni :) 

Na de másnap elhatároztuk, felmérjük a terepet. Így a hotel recijén béreltünk egy robogót kemény 2000 forintért egy napra, és nyakunkba vettük a szigetet. El is felejtettem, hogy szeretek motorozni, mármint hátul ülni és hesszelni, ahogy fújta a hajamat a szél, az maga volt a határtalan szabadság :) És Gábor tök jól vezetett, azontúl, hogy hátulról ádáz szemekkel figyeltem a kilóméter órát, és rikácsoltam, ha gyorsnak éreztem a tempót.Eleinte még kapaszkodtam, utána meg go proval vettem az utazást, van kontraszt :)

k4.jpg

Először megnéztük a környékünkön lévő Buddhákat és szobrokat (mi Bophut beachen cövekeltünk).

k2_1.jpg

k3_1.jpg

A következő megállónk a helyi Buddha szobor volt, ami elég méretes. Helyi neve: Big Buddha Temple.

k5_1.jpg

Innen következett Fisherman's village, ami tele van éttermekkel, kocsmákkal és boltokkal, hangulatos kis rész, a kávézónk teraszáról ez volt a kilátás:

t1.jpg

Innen egy kábé fél órás repesztéssel jutottunk el a Hin Ta - Hin Yai-hoz, a fiú és a lány sziklához. Angolosan grandmother & grandfather rock, amúgy a Lamai Beachtől egy köpésre vannak. Na hadd ne mondjam engem mire emlékeztetnek, de mint tudjuk nekem piszkos a fantáziám. 35 fok, verőfényes napsütés, égett testrészek az 50es naptej ellenére, fehéres sziklák, tiszta víz, hatalmas hullámok, eksztázis. 

k6_1.jpg

k7_1.jpg

k8_1.jpg

k9_1.jpg

k10_1.jpg

k11_1.jpg

k112.jpg

k13.jpg

Innen célkeresztbe vettük a Nu Muang 2 vízesést, ahová off road dzsippel vitettük fel magunkat, utána meg pallókon akrobatizáltunk a dzsungelben, nem hisztiztem be, á dehogy, csak mérsékelten.

d1_2.jpg

d2_2.jpg

d3_2.jpg

A vízesés csodás volt, körülötte mindenhol fiatalok, volt aki piált, volt aki szívott, lényeg, hogy mindenki boldog volt, tök mindegy honnan jött. Itt kezdtem el igazán érezni azt a szabadságot, amit Thaiföld adhat. A parkolóban elefántokat is láttunk, de én sajnáltam őket, nem ültünk rájuk, szerintem ez állatkínzás. 

k15.jpg

Este egy kiadós vacsi után úgy zuhantunk az ágyba, mint akik letoltak egy maratont, nem kellett altató :)

d4_2.jpg

d5_2.jpg

Színem a nap végére:

d6_2.jpg

 

Címkék: ko samui